Let the world spice up your life.

Cafetalk Tutor's Column

Tutor Natsumitori 's Column

忘れられない旅行の思い出~ドイツのクリスマス~

Weekly Topic: My Unforgettable Journey

Jun 15, 2021

昔、ドイツのクリスマスマーケットを見に旅行に行ったときのお話です。
この話を、岐阜のローカルマガジンで描かせてもらったものを公開致します☆

いやぁー。今思い出しても、かなりラッキーな思い出深い旅行でした!



ちなみに、上の記事は
手描きイラストと写真をフォトショップとイラストレーターというソフトで編集したものです。
生徒さんの中ですでにデジタルでイラストを練習している方も見えます☆
やり方次第で、アナログの温かさも表現できるので、興味のある方はぜひお声かけくださいね^^

This column was published by the author in their personal capacity.
The opinions expressed in this column are the author's own and do not reflect the view of Cafetalk.

Got a question? Click to Chat