Hello, My name is Paula, and I am from Argentina. I am passionate about everything I do, I like writing and reading and watching anime. What sets me apart is my journey as a self-taught English learner. Through my own experiences, I have come to believe that the most effective way to master a language is by immersing oneself in activities that are genuinely enjoyable. This belief has shaped my te
Hello, my name is Jez! I'm from the UK, and I've recently returned to the UK to look after my parents after teaching English in Japan for 18 years. I love teaching and hope to continue teaching Japanese students online. I loved living in Japan, my Japanese isn't great because I spoke English at work and all my Japanese friends wanted to speak English! But, I love Japan and its culture. I am am v
안녕하세요!Guten Tag. Kumi 입니다. 독일에 산지 언 16년이 되어갑니다. 현재, 알프스 근처에 대자연에 둘러쌓인 곳에서 살고 있습니다. A、B,C 발음부터 시작하여 독일어를 처음 접하시는분. 인사정도, 독일어를 접한 적이 있으신 분. 게다가 한발 나아가, 독일어를 더욱더 가까이 접하고 싶으신 (초급, 중급)분들. 제가 도와드리고 싶어, 이렇게 강사등록을 하게 되었습니다. 제 스스로가 아이의 숙제를 도와주는 것을 시작으로, 독일인의 독일어 교육도 접해왔습니다. 그런 면도 여러분과의 레슨에서 활용 가능하다면 좋겠습니다. 교과서 뿐만이 아닌, 교구를 사용하여, 딱딱한 수업이 되지 않도록 노력합니다. 토요일 일요일에도 시간을 낼 수 있는
✔️전공: 일본어 관광통역, 일어일문학 ✔️경력 -한국 내 일본대학 입시학원 강의 -한류 프린스 아카데미 -카페토크 ~ing ✔️자격증 -한국어 교원 2급 -JLPT 1급 -한국 관광 통역 안내사 ✔️취미: 한국무용,홈파밍 ✔️자기소개 안녕하세요? 한국어 강사 민지입니다. 저는 고등학교 때 구마모토에서 홈스테이를 한 적이 있었는데, 그때 일본에 대해 좋은 인상을 많이 얻게 되었습니다. 하지만 아쉽게도 당시에는 한국이나 한국문화에 대해 잘 모르시는 분들이 많았었습니다. 그래서 한국을 잘 모르시는 분들께 한국이나 한국문화, 한국어에 대해 소개해 드리고 싶어서 '한국어 강사'라는 직업에 도전하게 되었습니다! (현재) 오랜 시간 공부해 온 노
Nice to meet you! I am currently teaching Japanese to international students at a national university. I have been teaching for 16 years. On Cafetalk, I offer offline lessons focused on writing and composition. Since I don’t use Zoom or similar tools, you can learn whenever you would to! 【Teaching Experience】 - Majored in Japanese language education in both my undergraduate and graduate programs
Hello and welcome! Thanks for stopping by my profile. Let me guess— You’ve memorized endless vocabulary lists, survived grammar drills, and maybe even sung along to English songs in the shower… But when it’s time to actually speak, your mind goes blank? Or maybe you freeze up, worried you’ll say something silly? Or perhaps you need English for work, but “business casual” sounds more like a dress
여러분 안녕하세요! 엘레나라고 합니다.⦅자기소개⦆러시아 에카테린부르크 출신입니다.학교에서 프랑스어를 배웠기 때문에 특이하게 영어는 못하는 러시아인입니다. 우랄연방 대학교에 진학하고 일본학을 전공했습니다. 그 당시엔 일본에 대해 아무것도 몰랐지만 공부하면서 점점 빠지게 되었습니다. 오사카 외대에 두번 유학하고 지금까지 20년 일본에 살고 있습니다. 러시아 사람들은 도시보다 자연 속에서 느긋하게 지내는 것을 좋아합니다↑⦅어필⦆한번 생각해 보세요.'어른쪽에 가면 빵집이 있습니다.' '어른쪽에 사면 빵집에 갑니다.'어느쪽이 올바른 문법인지 잘 아시겠죠. 그런데 왜 틀린 표현인가요? 설명 할 수 있나요? 원어민은 모국어를 무의식적으로 사용하기 때문에 그 말을 가르치는
안녕하세요! 제 이름은 Wndy입니다. 저는 150시간 TELF/TESOL 자격증을 가졌고 2017년 부터 EFL/ESL 온라인으로 가르쳐왔으며 이 일을 정말 좋아합니다. 교실에서 가르치는 것보다 훨씬 더 만족스럽습니다. 다양한 나이와 수준의 학생들에게 다가가는 능력을 좋아합니다. 온라인으로 가르치는 것은 전 세계의 학생들을 만날 수 있는 기회를 주었습니다. 1:1 방식은 학생과 강사 모두에게 훨씬 더 개인적인면이 있다보니 각 학생들이 성장하는 모습을 보면서 보람을 느낍니다. 각각 학생들의 니즈를 알기 더 쉽고 맞춤형 레슨을 만들고 그들이 성장하는 모습을 보기 더 쉽습니다. 다양한 니즈와 목표를 가진 많은 학생들을 가르치는 것을 정말 좋아합니다. 온라인 교육에서 가장 즐거운 부분 중
Hello! My name is Jo, I'm an English teacher living in England. My Experience I have been teaching English for almost15 years. I lived in Japan and taught English there for about 6 years. Since then I've taught English online to many students around the world. I have a CELTA qualification (University of Cambridge ESOL Level 5 Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages) I also h
어워드 코멘트 2025년 하반기 카페토크 어워드(가을/겨울) →
Haruna.Japan.
Marie E
June_
Emi.E
EllaKim
reikanya
Kana.S
Teacher Siza
Fukumaru
Brian R.
Charles (チャールズ)
Azul_Maya